»Obdobja ugodnih nakupov se veselijo tudi goljufi. Nastavljajo nam pasti s privlačnimi oglasi, ki nas vabijo z mamljivimi 'posebnimi ponudbami' in 'izjemnimi popusti'. O teh 'neverjetnih priložnostih' nas obveščajo z množico elektronskih in SMS-sporočil ter z vztrajnimi klici. Če se ujamemo v past, blaga seveda nikoli ne dobimo, mnogim žrtvam pa goljufi celo izpraznejo bančni račun. Zato previdno.«
»Goljufi so zelo fleksibilni.«
»Zasvojenost s spletnim nakupovanjem predstavlja enega izmed izzivov, povezanih z uporabo interneta, s katerim se sistematično ukvarjamo.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Zmogljivosti na tem področju so trenutno desetkrat večje kot pred izbruhom te krize.«
»Če kupim čevlje številka 42, zelo pomaga, če je spodaj opis, 'feels like 41,' torej, da je številka nekoliko manjša, zato bom vzel večjo.«
»Marsikdaj kakšnega izdelka z višje police ne kupim, saj mi je nerodno ves čas prositi za pomoč.«
»Ugotavljamo, da je največkrat glavni namen, da kupec plača, izdelkov pa ne dobi.«
»Do osebe, ki jo je omrežil spletni goljuf, je treba pristopiti previdno in zvedavo.«
»Naša naloga je, da otroke in mladostnike izobrazimo o pasteh in nevarnostih na spletu in družbenih omrežjih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju